Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

§1
Określenie Sprzedawcy

 
1. Właścicielem Sklepu [dalej Sprzedawca] jest:
MORGANITE Marzena Płocharska
z siedzibą przy Wiśniewko 17B
06-500 Mława
NIP: 5691818644
REGON: 529806185
Tel.: +48 511 003 583
E-mail: sklep@morganite.pl

§2
Postanowienia ogólne

 
1. Sklep internetowy [dalej Sklep] prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej Regulamin].
2. Klientem [dalej Klient] może być:
• pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zamieszkała w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
• pełnoletnia osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej,
• osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, z siedzibą w Polsce
lub na terenie Unii Europejskiej, która jest uprawniona do podejmowania decyzji, oraz zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu,
• osoba małoletnia działająca za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
3. Konsumentem [dalej Konsument] na podstawie art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami) jest osoba
fizyczna dokonująca ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta [dalej Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta] - osoba fizyczna zawierająca umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru
zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5. Towarem [dalej Towar] jest dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem.
6. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
7. Ceny podane w Sklepie są cenami ostatecznymi (zawierają wszystkie podatki i opłaty).
8. Towary dostępne w Sklepie są nowe i są wolne od wad. Wyjątek stanowią towary z wyraźnie oznaczonymi wadami oraz śladami użytkowania.

§3
Zamówienia

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych Sklepu (koszyk klienta).
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie
zamówienia poprzez wysłanie na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, wiadomości opisującej przedmiot zamówienia. W
przypadku podania niepełnych, błędnych, sprzecznych informacji przez Klienta podczas składania zamówienia, Sklep skontaktuje się z
Klientem w celu usunięcia błędów. Składając zamówienie, Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych towarów.
3. Dla stron wiążące są informacje widoczne na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia, następuje jego weryfikacja. Następnie Sklep przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej,
informację o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz kolejnych jego etapach. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest
oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §3 ust. 2 i z chwilą jej otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa
sprzedaży. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sklep potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej.
5.Informacje o produktach znajdujące się na stronie internetowej Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art.71
Kodeksu cywilnego.
6. Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Klientem a Sklepem ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem
spełnienia świadczenia związanego z zakupem Towarów jest adres dostawy wskazany przez Klienta.

§4
Płatności

 
1. Klient ma do wyboru formy płatności:
• płatność elektroniczna za pośrednictwem PayPro S.A. (przelewy24) - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
• płatność przelewem na wskazany numer rachunku bankowego (przelew),
2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
4. Klient zobowiązany jest do uregulowania należności wynikających z zawartej umowy niezależnie od wybranego sposobu płatności oraz
dostawy.
5. W przypadku nieuregulowania przez Klienta w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Sklep wezwie Klienta do odbioru i zapłaty za towar
wyznaczając termin na realizację zobowiązania. W przypadku nieuregulowania należności wynikającej z zawartej umowy w wyznaczonym
terminie Sklep może odstąpić od umowy sprzedaży.
6. Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu, w którym środki za zamówienie zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym
Sklepu lub od momentu pozytywnej autoryzacji płatności.

§5
Wysyłka towaru

 
1. Zamówiony towar:
a) jest wysyłany jest za pośrednictwem wybranej przez Klienta formy wysyłki w 24h (1 dzień roboczy) od momentu uiszczenia zapłaty za złożone
zamówienie,
b) Sklep udostępnia do odbioru osobistego pod wskazanym adresem: Wiśniewko 17B 06-500 Mława po uiszczeniu zapłaty za złożone zamówienie i wcześniejszym ustaleniu i potwierdzeniu terminu odbioru przez Sklep.
3. Na podstawie art. 545 par 2 kodeksu cywilnego w razie przesłania towaru na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, Klient
obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił
ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
 
§6
Reklamacje na podstawie niezgodności towaru z umową

 
1. Sklep odpowiada przed Konsumentem/Przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta za zgodność Towaru z umową, na zasadach określonych
w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, przez okres 24 miesięcy. Sklep ponosi odpowiedzialność za brak
zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
2. W przypadku braku zgodności Towaru z umową, Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta powinien zgłosić wadę wraz z
opisem niezgodności pod adres podany w paragrafie 1.
3. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
• opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi również kompatybilność,
interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
• przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi/ Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta, o którym
Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta powiadomił Sklep najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który Sklep
zaakceptował.
4. Ponadto, aby został uznany za zgodny z umową, Towar:
• nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm
technicznych lub dobrych praktyk;
• występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi również
funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument/ Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta
może zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sklep, jego poprzedników prawnych
lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sklep wykaże, że:
A. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
B. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane, z zachowaniem warunków i formy w jakiej publiczne zapewnienie
zostało złożone lub w porównywalny sposób,
C. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta/ Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta o zawarciu umowy;
• jest dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument/ Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może rozsądnie
oczekiwać;
• jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sklep udostępnił Konsumentowi/ Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta przed
zawarciem umowy i odpowiada opisowi takiej próbki lub wzoru.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa powyżej, jeżeli
Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów
zgodności z umową określonych powyżej oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy
towaru.
6. Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta w momencie niezgodności Towaru z umową, może zażądać od Sklepu:
• wymiany Towaru na nowy;
• naprawy Towaru.
7. Sklep może dokonać wymiany, gdy Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta żąda naprawy, lub Sklep może dokonać
naprawy, gdy Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w
sposób wybrany przez Konsumenta/Przedsiębiorcę z uprawnieniami konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
Sklepu. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sklep może odmówić doprowadzenia Towaru
do zgodności z umową.
8. Sklep dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta/Przedsiębiorcę z
uprawnieniami konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami
konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel nabycia.
9. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep.
10. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
albo o odstąpieniu od umowy, gdy:
• Sklep odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
• Sklep nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta;
• brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sklep próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
• brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
• z oświadczenia Sklepu lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta.
11. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową
pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
12. Sklep zwraca Konsumentowi /Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
13. Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna.
14. Uprawnienie Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do Towarów niezgodnych z
umową. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na postawie umowy, a istnieje podstawa do
odstąpienia od umowy na podstawie artykułu 43 e ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument/Przedsiębiorca z
uprawnieniami konsumenta może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów
nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami
konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
15. W razie odstąpienia od umowy Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta niezwłocznie zwraca Towar na swój koszt. Sklep
zwraca cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
16. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
17. W przypadku powstania sporu, każdy Konsument może skorzystać z unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
18. Sklep nie wyraża zgody i nie zobowiązuje się do udziału w postępowaniu mającym za przedmiot pozasądowe rozwiązywanie sporu
powstałego w sprawie reklamacji, chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
19. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z usług świadczonych przez Sklep należy przesyłać na adresy podane w §1 niniejszego
regulaminu.
 
§7
Rękojmia

 
1. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się jedynie do Klientów nie będących Konsumentami/Przedsiębiorcami z uprawnieniami konsumenta.
2. Na podstawie art 558 kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi jest wyłączona.
3. Reklamacje należy kierować na adres email określony w paragrafie 1 podając następujące dane: imię, nazwisko, nazwa, adres, data zawarcia
umowy, przedmiot umowy, data wykrycia wady, rodzaj wady, roszczenie, potwierdzenie istnienia wady w chwili wydania Towaru, dane
kontaktowe (email), oraz ewentualne zdjęcia i inne informacje mogące mieć wpływ na proces reklamacji.
4. Sklep ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych.

§8
Prawo odstąpienia od umowy

 
1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Konsument/ Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta ma prawo
odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta / Przedsiębiorca z
uprawnieniami konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta złoży w powyższym terminie
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia
oświadczenia może być dowolna, np.
• oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
(stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu),
• drogą mailową na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu,
• listownie na adres podany w paragrafie 1 niniejszego regulaminu.
3. Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu
od umowy na swój koszt.
4. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem
płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta/Przedsiębiorcę z uprawnieniami konsumenta dowodu
jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami
konsumenta. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty.
6. W przypadku, gdy Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób
dostawy przedmiotu, Sklep nie zwróci Konsumentowi/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta.
7. Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (np. koszty opakowania,
zabezpieczenia, nadania).
8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta w przypadkach umów:
• w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
• w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
• w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy z
uprawnieniami konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
• dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
Konsumenta/Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy;
• w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
Towarami.
9. Na podstawie art. 31 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub
umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
10. Konsument/Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

11. W przypadkach wskazanych w ust. 8 dotyczących treści cyfrowych oraz świadczenia usług, konsument/przedsiębiorca z uprawnieniami
konsumenta w procesie zamówienia, przed zawarciem umowy wyraża zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, o której mowa w
art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

§9
Usługi świadczone drogą elektroniczną
 
1. Sklep świadczy drogą elektroniczną poniższe usługi:
• kontakt poprzez formularz;
• cykliczna wysyłka wiadomości poprzez newsletter;
• prowadzenie Konta Klienta.
2. Usługi określone w pkt.1 świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Usługa:
• kontakt poprzez formularz - polega na wysyłce przez Klienta wiadomości za pośrednictwem formularzy interaktywnych zawartych na
stronach internetowych Sklepu. Zawarcie umowy następuje w momencie skorzystania przez Klienta z formularza kontaktowego;
• cykliczna wysyłka wiadomości poprzez newsletter - polega na cyklicznej wysyłce wiadomości przez Sklep o charakterze handlowym oraz
marketingowym na adres email podany podczas zawarcia umowy. Do zawarcia umowy dochodzi poprzez wpisanie w odpowiednich
formularzach adresu e-mail, oraz aktywacji subskrypcji poprzez kliknięcie w odnośnik jaki Sklep wysyła na podany adres e-mail. Zawarcie
umowy jest także możliwe poprzez wyrażenie zgody podczas rejestracji lub składania zamówienia;
• prowadzenie Konta Klienta - polega na udostępnieniu indywidualnego panelu z możliwością podglądu historii zamówień, edycji danych. Do
zawarcia umowy dochodzi poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy interaktywnych na stronach internetowych Sklepu.
4.Rezygnacja z usług świadczonych drogą elektroniczną możliwa jest w każdej chwili bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.
Rezygnacja oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Rezygnacja odbywa się w zależności od
świadczonej usługi:
• usługa kontakt poprzez formularz - poprzez zakończenie korzystania z formularzy interaktywnych dostępnych na stronach internetowych
Sklepu;
• cykliczna wysyłka wiadomości poprzez newsletter - poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w paragrafie 1. Wiadomość
powinna zawierać dane umożliwiające weryfikację subskrybenta usługi;
• prowadzenie Konta Klienta - poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w paragrafie 1. Wiadomość powinna zawierać dane
umożliwiające weryfikację subskrybenta usługi.
5. Sklep w przypadku wykrycia działania na szkodę Sklepu, łamania przepisów prawa, łamania postanowień Regulaminu może w każdej chwili
ograniczyć, zablokować, lub usunąć Klientowi dostęp do usług określonych w ust 1. Sklep informuje Klienta o zablokowaniu bądź ograniczeniu
dostępu do usług za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres podany w formularzu.
6. Usługi świadczone są bezterminowo, jednak Sklep może dostęp do nich ograniczać, blokować lub modyfikować informując o tym Klienta w
sposób określony w paragrafie 12 pkt 4.
7. Zarówno Klient, jak i Sklep mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług określonych w pkt 1 w dowolnym czasie, wysyłając wiadomość e-
mail z oświadczeniem woli.

§10
Ochrona prywatności

 
1. Sklep przetwarza dane osobowe Klientów w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa w sposób określony w Polityce Prywatności

§11
Środki techniczne
 
1. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień na towary, niezbędne jest: a) urządzenie
końcowe (np. komputer, tablet, smartphone) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera, Safari; b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail); c) włączona obsługa JavaScript; d) akceptacja
wykorzystywania plików cookies (wymagane w celu złożenia zamówienia).

§12
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail wskazany w ustawieniach konta.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient posiadający konto na stronach internetowych Sklepu zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy
do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.
7. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
 
Załącznik nr 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

MORGANITE Marzena Płocharska
Wiśniewko 17B
06-500 Mława
E-mail: sklep@morganite.pl
Ja ________________________________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy
dostawy następujących towarów: _________________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy: __________________________________________________________________
Imię i Nazwisko/Nazwa: ________________________________________________________________________
Adres: ______________________________________________________________________________________

Podpis*:_____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
 
Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY
MORGANITE Marzena Płocharska
Wiśniewko 17B
06-500 Mława
E-mail: sklep@morganite.pl

Ja ______________________________________________________________________ niniejszym informuję o wykryciu niezgodności
następujących towarów z umową: _____________________________________________
Data wykrycia niezgodności: _________________________________________________
Szczegółowy opis wykrytych niezgodności:_______________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:________________________________________________
Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________
Adres Klient:_______________________________________________________________
Roszczenie Klienta:__________________________________________________________.
Informacje dodatkowe:________________________________________________________

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________
**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ